Thursday, June 3, 2010

Kata-kata Aluan Admin

Selamat Datang Ke teaMMaya

Kata-kata Aluan Admin

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua kerana telah melayari website ini. Ini merupakan satu peluang yang masih baru dipasaran dan saya bersyukur kerana telah menyertainya dan diharap anda juga mengambil peluang ini bersama.

Website ini dibuka adalah untuk berkongsi peluang yang baik dan menguntungkan kita semua. Dengan adanya peluang sebegini maka berkuranglah pengganguran yang tinggi di luar sana dan ianya juga dapat memberi ilmu yang berguna kepada kita semua.

Selain itu juga, ianya dapat membasmi skim-skim cepat kaya dan skim-skim duduk diam dapat duit yang semakin popular masa kini dan menjuruskan bangsa kita kepada kemalasan dan kesudahannya rugi ribuan ringgit.

Di atas dasar keperhatinan terhadap bangsa dan agama,Team JutawanBosland bersama-sama anda ingin mencurahkan ilmu yang ada untuk berkongsi ilmu dan pandangan bagaimana ingin keluar dari kancah kemiskinan dan belenggu hutang yang dihadapi oleh kebanyakan orang.



“Jika Anda Ingin Menjadi Jutawan, Anda Perlu Melahirkan Jutawan Di Bawah Rangkaian Anda...”


Dengan gabungan golongan lama dan muda, bersatu hati untuk mencurahkan ilmu untuk anak bangsa dalam perniagaan ini. Ilmu dari sudut offline dan online akan digabungkan bersama dalam merealisasikan impian dalam menangani masalah kewangan yang menghantui kita semua.InsyaAllah


Lapangkanlah diri anda untuk membaca isi kandungan website ini. Dengan usaha yang sedikit ini, dengan izin Allah akan memberi petunjuk dan hidayah kepada kita semua dalam menyelesaikan pelbagai permasalahan.InsyaAllah.



“Usaha Yang Sama, Tetapi Dapat Lebih... Anda Bandingkan Sendiri... Lebih Mudah, Lebih Pendapatan.. Yang Pentingnya Tidak Membebankan..”


OVERRIDE SEHINGGA 80% INCOME DOWNLINE TAJAAN ANDA!!









Perhatian: Website ini merupakan website yang mempromosikan perniagaan Bosland Corporation (M) Sdn Bhd (AJL93425) secara online. Segala info berkenaan produk dan plan perniagaan ini adalah telah mendapat kebenaran dari pihak Bosland Corporation (M) Sdn Bhd (AJL93425) untuk disiarkan secara online. Anda boleh rujuk di website utama syarikat di www.Bosland.com.my jika terdapat sebarang keraguan dan kemusykilan.



0 comments:

Post a Comment