Thursday, June 3, 2010

Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai Bosland ?







Nur Afny Octavia
Produk yang amat berkesan, untuk golongan wanita yang ingin menjaga kulit boleh cuba produk ini disamping menjana pendapatan sampingan dengan begitu mudah...

Azizi Bin Othman
Bkn setakat bonus ja. produk dia yg berkualiti jgk. lagipun leader2 x lepas tgn sntiasa membantu downlinya. buktinya saya diberikan 3 org downline slepas mnyertai boslan ni. hehe dapat bonus percuma ja haha.

Badrulhj Sarikei
Terima kasih TOJB, saya dapat bonus lagi hari ini hasil kerjasama semua....tiada plan yang sehebat ini, walaupun bergerak sebelah kaki sahaja..$$$$$ masyuk...alhamdulillah syukur kepadaNya

Badrulhj Sarikei
Alhamdulillah..bersyukur aku ke hadrat illahi kerana setelah aku join BOSLAND, aku tidak kesempitan wang lagi...sebab setiap bulan aku gaji 3 kali...amin

Badrulhj Sarikei
TQ Nur Afny..anda juga telah melakukannya...tanpa group yang terhebat seperti BOSLAND kita tak kan dapat mengecapi segalanya..sekali lagi TQ buat ADMIN TOJB...

Aku Dayang
Hidup Bosland n Team Bosland Sarikei,tahniah dgn Mr Azizi,Abg Kassim,Badrul n Pink....u r the Best....wpun saya kurang aktif kerana sibuk dgn Team SUKMA Sarawak sejak mid Mac tetapi alhamdulillah ada masyuk....RM240 rngit tanpa buat apa2....sapa nak bagi RM240 tapi BOSLAND bagi-group sale...tkasih dgn Bosland Group S...arikei...terima kasih...kalau sy betul buat...barangkali RM2400.00 tgu kmunculan sy mid Jun...

Umu Hani
Plan yang mudah dan berkesan untuk menjana pendapatan,.

Umu Hani
Program yang terbaik pernah saya sertai…Admin,Produk dan Plan yang mantap….saya sudah jana RM1000++ dalam sebulan dengan tidak berjumpa prospek hanya promosikan di Facebook

Umu Hani
tak rugi sesen pun apabila anda join jutawanbosland..malah akan untung berlipat kali ganda..amiiin..

Umu Hani
promosikan kt ibu2 mengandung or dlm pantang..
baik utk bayi baru lahir coz perut bayi mudah masuk angin..
alhamdulillah ank sy dr lahir smpai skrg xpnh kembung perut..

Umu Hani
seumur hidup,inilah admin yang mementing downline yang penah saya jumpa..insyaallah jadi JUTAWAN..!!!

Kassim Den
hahahaha….1 bulan 3 kali pay day.1) 23 atau 25 haribulan gaji. 2).16-20 hari bulan bonos bosland dan 3). pada 1-5 hari bulan bonos bosland lagi. haha. rezeki dari ALLAH.
kalau aku tak masuk member dulu sampai skarang pun aku akan terima gaji aje. betul la kata org…jika anda tak buat langkah, maka anda akan duduk la kat situ sampai bila-bila, tak akan berubah. LU FIKIR LA SENDIRI.

Kassim Den
Hahahaha….aku pun just 1 bulan lebih hampir 3k. masih ada pulus menunggu utk 1-15/3/2010..hehhee…tak buat makan tak ada pulus…dan tak kenal bosland maka tak cinta….kalau dah kenal jutawanbosland….mesti cinta punya…
Kemol Fidelia Valilian
terimakasih TOJB atas sokongan yang berterusan

Kemol Fidelia Valilian
terimakasih kerana komitment dan bantuan anda pada kami d sabah

Kemol Fidelia Valilian
mmg kualiti produk Bosland ini adalah yg unggul melihat drp cara pemprosesan produk yg menggunakan Teknologi NANO..

Kemol Fidelia Valilian
produk Bosland baik untuk kesihatan dan kecantikan terutamanya yang mahu kurus dgn cara yg sihat


Masliza Ismail

perkembangan yg amat baik,semoga TOJB dpt mmbntu meningkatkn ekonomi di samping menjaga kesihatn kita semua….. Badrulhj Sarikei
Pelan Bosland lah yang paling menarik pernah saya jumpa..peluang utk menggapai kejayaan amat terbuka luas dengan Team yang dilahirkan dari generasi yang hebat.

Badrulhj Sarikei
Penyakit gout saya tidak seperti dahulu lagi. Kalau dahulu, dalam seminggu memang kena sekali. Itulah kehebatan susu whitefully Bosland….

Admizal Amin
inilah kehebatan MLM online..menjana pendapatan dan merapatkan hubungan silaturrahim

Admizal Amin
jgn biarkan diri anda diselebungi rasa penyesalan bila rakan anda telah menjana pendapatan.

Melly Abdullah
Testimoni (ayah saya) 86 tahun :sejak minum SUSU WHITEFULLY, gout yg di alaminya berkurangan, sakit2 di belakang pun beransur2 hilang..mmg betul2 hebat produk Bosland!!!

Yana Mansor
bagus untuk berkongsi menjana pendapatan yang berpatutan…insya Allah… Farrel Arrel
peluang ini yang kita cari… tunggu apa lagi… jum gi jumpa TOJB(TEAM ONLINE JUTAWAN BOSLAND)

Farrel Arrel
BOSLAND BEST OF THE BEST…

Bryan Andreas Micheal Angkagon
saya rasakan peluang utk megubah hidup saya ….berada d bosland….cepatttttttttt

Rahadi Bakar
bersama2 kita letopkan Sarawak

Nur Afny Octavia
Macam saya..saya hanya bermodalkan RM200, dalam masa 14 hari, modal dah balik, dan dapat bonus lagi…


JutawanBosland Di Facebook:







0 comments:

Post a Comment